Hogyan alkosd meg a hírleveleid tartalomstratégiáját?

A sikeres hírlevélkampányhoz kulcsfontosságú a megfelelő tartalomstratégia megtervezése!

Kedves Olvasó! Üdvözlünk blogunkon!

Korábbi hírlevélről szóló blogcikkeinkben elárultuk, hogyan alakítsd ki célcsoportjaid, milyen tervezési lépéseket tarts szem előtt, most viszont a tartalomstratégiáé a főszerep! Ebben a cikkben megosztjuk veled hírlevélkampányokban szerzett tapasztalataink, reméljük hasznosak lesznek számodra!


Milyen típusú hírlevelet készíts?


A hírlevelekben számos különböző tartalom típust alkalmazhatsz az érdeklődés fenntartása érdekében. Azt, hogy melyiket szeretnéd felhasználni az csak tőled és vállalkozásod éppen aktuális eseményeitől és kampányaitól függ. 

Írhatsz cikkekről, blogbejegyzésekről, hiszen az olvasók szeretnek hasznos és informatív tartalmakat olvasni a hírleveleken keresztül. Ez lehetőséget ad arra, hogy megoszd iparági ismereteid, tanácsokat és útmutatást nyújts a célközönséged számára.

Lehetőséged van praktikus tippek és útmutatók megosztására, ami segít a célcsoportod problémáinak megoldásában. Ez növeli a hírlevél értékét és segít az olvasók bizalmának növelésében.

Továbbá kiváló lehetőséget nyújt a termékek vagy szolgáltatások promóciójára. Egy exkluzív ajánlat vagy kedvezmény ösztönző lehet az olvasóknak, hogy továbbra is kövessék a hírleveled.

Azt is megteheted, hogy előzetes híreket, interjúkat, izgalmas tartalmakat csak a hírlevélre feliratkozottak számára teszel elérhetővé. Ez felkelti az olvasók kíváncsiságát és motiválja őket, hogy továbbra is részt vegyenek a hírlevélkampányodban és csökkenti a leiratkozási arányt is.



Tartalom időzítése és ütemezése

A hírlevél tartalmát időzített és ütemezett módon kell megosztani, hogy az olvasók mindig kapjanak friss információkat. Fontos figyelembe venni az alábbiakat:

  1. Rendszeresség: Az olvasók számítanak a hírlevél rendszerességére. Fontos, hogy meghatározd, milyen gyakran küldesz ki a hírlevelet, és betartsd ezt a rendszerességet.

  2. Aktualitás: A hírleveled tartalma mindig friss és aktuális kell legyen. Új események, információk vagy trendek megosztása segíthet fenntartani az olvasóid érdeklődését.

  3. Igazodás eseményekhez: Az ütemezés során érdemes figyelembe venned az évszakokat és az ünnepeket. Ezen alkalmakhoz kapcsolódó tartalmak relevánsak lehetnek az olvasóid számára, és fokozhatják az elköteleződésüket.



Már majdnem kész vagy!

Ha meghatároztad, mi lesz a hírleveled célja, típusa, kik a célcsoportjaid, akkor már csak arra van szükséged, hogy megírd a leveled és kiküldd. Az eredmények értékelése azonban hosszabb és bonyolultabb folyamat, amelyről részletesen a következő cikkünkben foglalkozunk!  



Segítségre van szükséged? 

Elkötelezett csapatban dolgozunk, szeretjük a munkánk!  A tartalomkészítés és a kommunikáció a mindennapi életünk részévé vált! Ha a hírleveleid megírásánál akadályba ütközöl vagy nem vagy benne biztos, hogyan alakítsd ki jól a megfelelő célcsoportod, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén!

Új tartalmainkról értesülj elsőként és látogass el Facebook és LinkedIn oldalainkra!

Hogyan alkosd meg a hírleveleid tartalomstratégiáját?