Support, karbantartás szolgáltatás

Mi az a terméktámogatás szolgáltatás?
Egy szoftver - legyen szó weboldal, webshop, vagy vállalatirányítási rendszerről - napi szintű felhasználása, üzemeltetése sok operatív feladattal jár együtt, amihez gyakran elengedhetetlen a szakértői, technikai segítség.


Miért hasznos a Moringo terméktámogatás szolgáltatása?
1, Support:
Minden bizonnyal Te is jártál már úgy, hogy egy felmerülő hibaüzenet esetén nem tudtál mihez kezdeni, vagy nem jutott eszedbe, hogy egy funkciót hol találsz a rendszerben. Szakértő kollégáink készségesen segítenek a használat során felmerülő kérdések megoldásában a megadott ügyfélszolgálati időben.

2, Karbantartás:
Egy szoftver működéséhez elengedhetetlen a megfelelő és rendszeres karbantartás. A támogatás részeként gondoskodunk a rendszer zökkenőmentes technikai működéséről. Elvégezzük a preventív feladatokat, frissítéseket, hiba esetén pedig gondoskodunk a lehető leggyorsabb hibakeresésről és javításról.


Milyen feladatokat tartalmaz a terméktámogatás szolgáltatás?
Support: A rendszer működésével kapcsolatos kérdések megválaszolása, segítségnyújtás.

Karbantartás: A weboldal, szoftver technikai technikai feladatainak biztosítása. Pl.: Domain és tárhely ügyintézés. A weboldal motorjának, bővítményeinek frissítése. Működőképesség fenntartása. Esetleges hibák kijavítása. Szükség esetén a weboldal visszaállítása. Tárhelyhez kapcsolódó frissítések elvégzése. Domain átirányítások kezelése, SSL kezelés. Levelezéssel kapcsolatos feladatok biztosítása.


Mit nem tartalmaz a terméktámogatás szolgáltatás?
A szolgáltatás kizárólag az általunk fejlesztett és/vagy üzemeltetett rendszerek kezelésével, használatával kapcsolatos kérdések megválaszolására szolgál. Nem feladatunk általános számítástechnikai kérdésekhez, illetve más programok használatával kapcsolatos kérdésekhez segítséget adni.

Pl. Számítógép vagy program konfigurálása. Vírusirtó, illetve egyéb nem a Moringo Kft. által szállított szoftver konfigurálása, beállítása. Hálózatos telepítés felügyelete. Programozás, új funkciók fejlesztése. A böngésző és kiegészítői nem megfelelő verziójából adódó problémák, vagy egyéb azzal kapcsolatos beállításokra vonatkozó segítségnyújtás.


Terméktámogatás ügyfélszolgálat elérhetősége:
E-mail cím: fejlesztes@moringo.hu.
Telefon: +36 70 607 5799.

A telefonos ügyfélszolgálat munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között vehető igénybe.


Szolgáltatással kapcsolatos rendelkezések:
A Moringo Kft. a terméktámogatás szolgáltatást az Általános Szerződési Feltételek alapján biztosítja.

A Moringo Kft. a legjobb tudása szerint segít a jelzett problémák megoldásában, de a szolgáltatást igénybe vevő tudomásul veszi, hogy nem minden számítástechnikai és programkezelési probléma oldható meg telefonon, illetve írásban.

Az ügyfélszolgálat elsődleges feladata a felmerülő problémák felvétele, fejlesztési igények rögzítése. A Felhasználó elfogadja, hogy az ügyfélszolgálat nem tud azonnali megoldást biztosítani az ügyfél számára. Ilyen hibák esetén a Moringo Kft. törekszik az ésszerű határidőn belül történő hibajavításra.

Az ügyfélszolgálaton bejelentett hibák javítását és fejlesztési javaslatok megvalósítását illetően a Moringo Kft. fenntartja magának a jogot az elbírálásra, adott esetben a javítás, fejlesztés elutasítására.


Hogyan vehető igénybe a terméktámogatás szolgáltatás?
A terméktámogatás szolgáltatás kizárólag érvényes keretszerződéssel vehető igénybe.

A Moringo Kft. fenntartja a jogot, hogy megtagadja azon Ügyfelek részére a válaszadást, akik nem rendelkeznek érvényes terméktámogatás keretszerződéssel.


Szolgáltatási díjak és feltételek:
A Moringo Kft. aktuális díjai: Megtekintés!

A Moringo Kft. fenntartja magának a jogot az árak egyoldalú módosítására!