Miért lehet szüksége egy vállalkozásnak üzleti elemzésre, tervezésre, és tanácsadásra?

A marketing célú üzleti elemzést, és tervezést akkor javasoljuk, ha új terméket, szolgáltatást szeretnél bevezetni, komplex hirdetési kampányt tervezel, olyan válaszokat keresel, amelyek előremozdítják vállalkozásod növekedését, vagy csak szeretnél előnyhöz jutni versenytársaiddal szemben.

Szakértő csapatunk, külső szemként segít elemezni és megérteni a vállalkozás jelenlegi helyzetét, erre alapozva pedig megtervezni a jövőbeni marketing célú stratégiai lépéseket.

A folyamat része két 4-4 órás workshop, közös munka, amely során veled együtt gondolkodunk, beszélgetünk. Továbbá rengeteg háttérmunka, amely során csapatunk adatokat gyűjt, elemez, és javaslatokat állít össze.

Az üzleti elemzés és terv elkészítése hozzávetőlegesen 15-20 munkanapot vesz igénybe, ami függ a partner cég rendelkezésre állásától, valamint a termék vagy szolgáltatás jellegétől.

A folyamat végén átadunk egy 40-50 oldalas stratégiai anyagot (az "alaprajz"), amely meghatározhatja azokat a marketinggel kapcsolatos lépéseket, amelyek segíthetik a célok megvalósítását.

Milyen esetben lehet szükség marketing célú üzleti elemzésre, tervezésre, és tanácsadásra?

Vállalkozás indítása

A kínálkozó lehetőségek és lehetséges veszélyek azonosítása, megértése.

Márkaépítés

Új termék, szolgáltatás bevezetése, értékének, ismertségének növelése.

Válságkezelés

Gazdasági vagy egyéb okok miatt megtorpant a vállalkozás növekedése.

Külső szem

Jól jön egy külső szem, aki azt is észreveszi, amit ti esetleg nem.

Üzleti elemzés és tervezés elemei

Kérdezünk, elemzünk és megkeressük azokat a válaszokat, amelyekre szükséged lehet.

Marketing cél meghatározása

Fontos, hogy első lépésként kitűzzük a célt, amit a marketing stratégiával szeretnénk elérni. (Pl: új termék bevezetése, márkaépítés, márka újrapozícionálás stb.)

Üzleti helyzetelemzés

Üzleti helyzetelemzés a vállalkozás aktuális belső és külső helyzetéről SWOT analízis segítségével (erősségek, gyengeségek, lehetőségek és veszélyek meghatározása)

Célcsoport definiálása

A célcsoport geográfiai és demográfiai adatainak, pszichológiai illetve viselkedésbeli jellemzőinek meghatározása és a buyer personák definiálása, a pontos célzás érdekében.

Értékajánlat megfogalmazása

A stratégia egyik legfontosabb eleme, tulajdonképpen egy ígéret a vásárlóknak, hogy mit kapnak ha nálunk vásárolnak. Az értékajánlat az, ami megkülönbözteti a céget a versenytársaktól.

Misszió és vízió

A vállalkozás általános céljának, küldetésének megfogalmazása valamint annak meghatározása, hogy a cég hova kíván eljutni a jövőben, ha küldetését teljesíteni tudja. 

Márka archetípus analízis

Megszemélyesítjük a márkádat, kiválasztjuk a legfontosabb személyiségjegyeket, valamint jellemzőket, ezáltal karaktert adunk a vállalkozásodnak.

10 fős szakértői csapat, 15 év tapasztalat

Szeretnél többet tudni a szolgáltatásról?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és egyeztessünk időpontot

Adatkezelés | ÁSZF