Az utóbbi évek során nagy változás történt a hazai vállalkozások marketing tevékenységében. Azok a nagyvállalatok, ahol eddig 30-40 fős marketing osztály volt, most egy kisebb csapattal dolgoznak, a KKV-k vezetői pedig egyre nagyobb arányban alkalmaznak belsős marketinges kollégát.
Egy belsős marketing szakember hatalmas előnyt jelenthet a vállalkozás növekedése szempontjából. Testközelből ismeri a cég jellemzőit, erősségeit, hiányosságait, céljait, belső folyamatait.
Nagyobb flexibilitást biztosít, számos olyan adminisztratív, és egyéb feladatot el tud végezni, amelyhez több személyes vagy virtuális jelenlét szükséges.
Marketing ügynökségként mi támogatjuk a legjobban, hogy minél több vállalkozás alkalmazzon belső marketinges kollégát, akik nem csak a cégvezetőkről vesznek le rengeteg terhet, de házon belüli munkájukkal segíthetnek egy igazán hatékony marketing folyamat kialakításában.
Elvárható-e azonban, hogy egy ember mindenhez értsen, akár 5-6 ember munkáját végezze, minden szakterületre teljes rálátása és gyakorlata legyen, vállalja mindenért a felelősséget, és meg is tudjon mindent profin valósítani?
Kicsi a valószínűsége! Minden nem tud összeállni! Létezik olyan szakember, aki rendelkezik a tudással és gyakorlati tapasztalattal, de a gyakorlatban ő sem fog tudni mindent egyedül megvalósítani. Hiszen egy nap csak 24 órából áll, nem is beszélve a munkaidőről.
Átlagosan a marketingesek közel 60%-a állítja magáról, hogy a legnagyobb kihívást munkájában az idő hiánya jelenti. Túl sok feladat hárul rájuk egyszerre, amiért folyamatosan el vannak havazva. Akár 5-6 ember munkáját is végzik egy személyben, amivel lehetetlen megbirkózni.
Egyre nehezebb eredményeket felmutatni a cégvezetés felé. Növekvő hirdetési költségek, napiszintű technikai akadályok nehezítik a sikeres munkát. Gondot okoz számukra egyedül megbirkózni az olyan marketing kihívásokkal, amelyekkel még sosem találkoztak.
A vállalkozás körében még mindig gyakori elvárás, hogy egy belsős marketinges kolléga egy személyben minden szakterülethez profin értsen a stratégia készítéstől, egészen a webfejlesztésig. Munka mellett pedig tartson lépést az összes szakterület villámgyors fejlődésével.
Foglalj időpontot egy díjtalan, 30 perces telefonos vagy online konzultációra, ahol meghallgatjuk problémádat, és ezt követően e-mailen megosztunk Veled minimum 3 ötletet, amit akár már másnap el tudsz kezdeni alkalmazni illetve ha szeretnéd, akkor összeállítunk egy hosszabbtávú megoldási javaslatot is.
Nem kell semmire előfizetned, nem kell workshopra jelentkezned, mi veled együtt feltérképezzük a problémákat, elmondjuk a tapasztalatainkat, és utána rajtad áll, hogy mi az, amit ebből megfogadsz, megvalósítasz.