Az utóbbi évek során nagy változás történt a hazai vállalkozások marketing tevékenységében. Azok a nagyvállalatok, ahol eddig 30-40 fős marketing osztály volt, most egy kisebb csapattal dolgoznak, a KKV-k vezetői pedig egyre nagyobb arányban alkalmaznak belsős marketinges kollégát.
Egy belsős marketing szakember hatalmas előnyt jelenthet a vállalkozás növekedése szempontjából. Testközelből ismeri a cég jellemzőit, erősségeit, hiányosságait, céljait, belső folyamatait.
Nagyobb flexibilitást biztosít, számos olyan adminisztratív, és egyéb feladatot el tud végezni, amelyhez több személyes vagy virtuális jelenlét szükséges.
Marketing ügynökségként mi támogatjuk a legjobban, hogy minél több vállalkozás alkalmazzon belső marketinges kollégát, akik nem csak a cégvezetőkről vesznek le rengeteg terhet, de házon belüli munkájukkal segíthetnek egy igazán hatékony marketing folyamat kialakításában.
Elvárható-e azonban, hogy egy ember mindenhez értsen, akár 5-6 ember munkáját végezze, minden szakterületre teljes rálátása és gyakorlata legyen, vállalja mindenért a felelősséget, és meg is tudjon mindent profin valósítani?
Kicsi a valószínűsége! Minden nem tud összeállni! Létezik olyan szakember, aki rendelkezik a tudással és gyakorlati tapasztalattal, de a gyakorlatban ő sem fog tudni mindent egyedül megvalósítani. Hiszen egy nap csak 24 órából áll, nem is beszélve a munkaidőről.
Átlagosan a marketingesek közel 60%-a állítja magáról, hogy a legnagyobb kihívást munkájában az idő hiánya jelenti. Túl sok feladat hárul rájuk egyszerre, amiért folyamatosan el vannak havazva. Akár 5-6 ember munkáját is végzik egy személyben, amivel lehetetlen megbirkózni.
Egyre nehezebb eredményeket felmutatni a cégvezetés felé. Növekvő hirdetési költségek, napiszintű technikai akadályok nehezítik a sikeres munkát. Gondot okoz számukra egyedül megbirkózni az olyan marketing kihívásokkal, amelyekkel még sosem találkoztak.
A vállalkozás körében még mindig gyakori elvárás, hogy egy belsős marketinges kolléga egy személyben minden szakterülethez profin értsen a stratégia készítéstől, egészen a webfejlesztésig. Munka mellett pedig tartson lépést az összes szakterület villámgyors fejlődésével.
Foglalj időpontot egy díjtalan, 30 perces telefonos vagy online konzultációra, ahol meghallgatjuk problémádat, és ezt követően e-mailen megosztunk Veled minimum 3 ötletet, amit akár már másnap el tudsz kezdeni alkalmazni illetve ha szeretnéd, akkor összeállítunk egy hosszabbtávú megoldási javaslatot is.
Nem kell semmire előfizetned, nem kell workshopra jelentkezned, mi veled együtt feltérképezzük a problémákat, elmondjuk a tapasztalatainkat, és utána rajtad áll, hogy mi az, amit ebből megfogadsz, megvalósítasz.
"Nem csupán magas szakértelmük, kreativitásuk és rugalmasságuk miatt jó velük együtt dolgozni. Hanem, mert valóban törődnek az ügyfelekkel, odafigyelnek rájuk. Csak ajánlani tudom őket!"