moringologo

Terméktámogatás szabályzat

Mi az a terméktámogatás szolgáltatás?
Egy weboldal, webshop, vagy vállalatirányítási rendszer napi szintű felhasználása sok operatív feladattal jár együtt, amihez gyakran elengedhetetlen a szakértői segítség.

A zökkenőmentes használat érdekében biztosítunk ügyfeleink számára terméktámogatás szolgáltatást. A terméktámogatás szolgáltatásra előfizető Ügyfeleink részére e-mailes és telefonos segítségnyújtást biztosítunk a szoftvereink használatával kapcsolatos kérdésekben.

Miért hasznos Önnek a Moringo terméktámogatás?

1, Telefonos és e-mailes tanácsadás és támogatás
Minden bizonnyal Ön is járt már úgy, hogy egy felmerülő hibaüzenet esetén nem tudott mihez kezdeni, vagy nem jutott eszébe, hogy egy funkciót hol talál a programban. Hasonló esetekben Ön bátran fordulhat kollégáinkhoz.

Szakértő kollégáink készségesen és díjmentesen segítenek a használat során felmerülő problémák megoldásában a megadott ügyfélszolgálati időben.

2, Frissítés, upgrade
Folyamatos frissítések, nagyobb funkcionalitás. Jogosult lesz az időközben megjelenő új fejlesztésekre, funkciókra. A frissítések hibajavításokat, új funkciókat, valamint a használattal kapcsolatos kényelmi fejlesztéseket tartalmazzák.

Mi az ügyfélszolgálat feladata?
Az ügyfélszolgálat elsődleges feladata a Felhasználóknál eseti jelleggel felmerülő problémák kezelése, megoldása, valamint a Felhasználók általi hiba jelentések felvétele, fejlesztési igények rögzítése.
A Felhasználó elfogadja, hogy bizonyos programhibák esetében az ügyfélszolgálat nem tud azonnali megoldást biztosítani az ügyfél számára. Ilyen hibák esetén a Moringo Kft. törekszik az ésszerű határidőn belül történő hibajavításra.
A hibajavítás lehet aznapi, vagy a következő tervezett szoftververzió alkalmával kiadott módosítás. A hibajavítás kiadásának megítélése minden esetben a Moringo Kft. kompetenciája.

Az ügyfélszolgálaton bejelentett hibák javítását és fejlesztési javaslatok megvalósítását illetően a Moringo Kft. fenntartja magának a jogot az elbírálásra, adott esetben a javítás, fejlesztés elutasítására.

Milyen szolgáltatásokat tartalmaz terméktámogatás?
- a szoftver kezelésével kapcsolatos kérdések megválaszolására
- egyedi igények, új fejlesztések és kérések megbeszélése
- a szoftver által kiírt üzenetek értelmezése
- a program automatikus frissítését interneten keresztül
- gyorsan elhárítható hibák megoldására ( az esetleges hibákat rögzítjük, azok javítása nem azonnal történik)
- távoli segítségnyújtás

Mit veszít, ha nincs érvényes terméktámogatása?
- elveszti a garanciát (1 éven, vagy a szerződésben meghatározott időn túl)
- nem jogosult a fenti szolgáltatások igénybevételére
- nem jogosult az ingyenes telefonos tanácsadás igénybevételére
- nem elérhetőek a frissítések
- számítógép hiba esetén nem tudunk segíteni az adatok helyreállításában
- nem tudunk válaszolni a szoftver használatával kapcsolatos kérdésekre és az esetlegesen felmerülő hibákra

Mit nem tartalmaz a terméktámogatás szolgáltatás?
Az ügyfélszolgálat kizárólag a termékek kezelésével, használatával kapcsolatos kérdések megválaszolására szolgál és nem feladata általános számítástechnikai kérdésekhez, illetve más programok használatával kapcsolatos kérdésekhez segítséget adni.

Időigénytől függetlenül nem tartoznak az ügyfélszolgálat keretébe az alábbi feladatok:
- számítógép vagy program konfigurálása
- vírusirtó, illetve egyéb nem a Moringo Kft. által szállított szoftver konfigurálása, beállítása
- adatbázis mentés vagy javítás
- hálózatos telepítés felügyelete
- adatfeltöltés, migrálás
- oktatást helyettesítő, folyamatos segítségnyújtás
- oktatás, betanítás
- programozás, egyedi fejlesztés, a rendszerekben történő módosításokat
- telepített szoftver esetén a szerverrel kapcsolatos hibák, vagy abból eredő hibák megválaszolása, kezelése, javítása
- a böngésző és kiegészítői nem megfelelő verziójából, vagy egyéb azzal kapcsolatos beállításokra vonatkozó segítségnyújtás
- bármilyen szerverrel és levelezéssel kapcsolatos segítségnyújtás

Mi történik a terméktámogatás lejárata után?
A terméktámogatás lejárata után is használható a program, viszont a fent megnevezett szolgáltatások nem lesznek érvényesek. A terméktámogatást évente lehet hosszabbítani.

Nincs terméktámogatásom, de szükségem van a segítségre!
Azok a Felhasználók, akik nem rendelkeznek a tárgyévre terméktámogatással, óradíj alapú tanácsadói szolgáltatás keretében, előzetes egyeztetés és az ide vonatkozó eseti, hiánytalanul kitöltött, aláírt és bélyegzővel ellátott megrendelő visszaküldése után telefonon vagy email-ben vehetik igénybe a szolgáltatást.

A szolgáltatás igénybevétele esetén minden megkezdett óra teljes óraként számlázásra kerül.
Az óradíjak a Moringo Kft. mindenkori érvényes szolgáltatási díjainak megfelelően kerülnek számlázásra.

A Moringo Kft. fenntartja a jogot, hogy megtagadja azon felhasználók részére a válaszadást, akik nem rendelkeznek érvényes terméktámogatással.

A Moringo Kft. érvényben lévő teljes terméktámogatás szabályzata, amely a díjakat is tartalmazza. (pdf)

A Moringo Kft. support szolgáltatás nyilatkozata. (pdf)

Dolgozz

A Moringo Csapatával!