Az online marketing hirdetésekhez használt platformok között vannak jó és kikerülhetetlen eszközök. Egy jó online marketing kampány megvalósításához nem elég ismerni a Facebook vagy a Google Ads rendszerét, elengedhetetlen a felmérés, a megfelelő tervezés, a rengeteg tesztelés, és az online hirdetések kezelésében szerzett tapasztalat.
Mi, a Moringo Digitális Marketing Ügynökségnél egy kézben tartva, biztosítjuk az online marketing hirdetések tervezését és teljes körű kezelését.
Ide tartoznak a Google Ads - PPC, kattintás alapú kereső, shopping, display stb. - hirdetések, a közösségi média hirdetések (Facebook, Instagram, TikTok stb.), valamint az egyéb online (banner, PR cikk, blog, influencer stb.) kampányok.
Minden kampány előtt gondos kommunikációs tervet készítünk, kiválasztjuk a megfelelő hirdetési felületeket és típusokat, elkészítjük a hirdetési tartalmakat, elvégezzük a szükséges beállításokat, rengeteget tesztelünk, adatot gyűjtünk, elemzünk, és optimalizálunk.
Lényegesen javítjuk a PPC hirdetések eredményét, fejlesztjük a vállalkozás online marketing tevékenységét, csökkentjük a céltalan reklámokra elköltött összegeket, és rengeteg időt takarítunk meg.
Folyamatosan tanulunk, lépést tartunk a trendekkel, helyetted megküzdünk a hirdetéskezelő platformok sajátosságaival, és figyeljük a változásokat, hiszen ami ma működik, holnap már nem biztos recept.
Alaposan átvizsgáljuk a hirdetéseket, hogy meghatározzuk az erősségeket, a gyengeségeket és a fejlesztési lehetőségeket.
Átfogó elemzést készül a versenytársak hirdetési tevékenységéről, és információkat biztosítunk a szükséges döntésekhez.
Összegyűjtjük és elemzzük a releváns piaci adatokat, keresési szokásokat, hogy jobban megértsük a célközönséget és a piaci trendeket.
Személyre szabott hirdetési stratégiát dolgozunk ki, amely összhangban van a vállalati célokkal és az ügyfelek igényeivel.
Folyamatosan teszteljük és finomítjuk a hirdetéseket, hogy maximalizáljuk a kampányok hatékonyságát, a konverziókat és a ROI-t.
Rendszeresen elemezzük a hirdetési teljesítményt, és optimalizáljuk a marketing kampányokat a folyamatos javulás érdekében.
A Microsoft keresőjén keresztül elérheted a világ minden táján élő, információéhes közönséget. Kisebb verseny, költséghatékony hirdetések.
Óriási felhasználói bázissal rendelkezik, segítségével szinte bármilyen célcsoport elérhető. Részletes célzás, erős interakció, mérhető eredmények.
Célzottan teszi elérhetővé a termékeket vagy szolgáltatásokat kereső, shopping, display, videó-és alkalmazás hirdetéseivel.
A vizuális tartalmak központja. Fiatal, aktív és vásárlásra hajlamos közönség használja. Tökéletes termékbemutatókhoz, márkaépítésre.
Kiváló platform a szakmai kapcsolatok építésére. A hirdetési típusok között szerepelnek kép- és videó, szponzorált tartalmak és álláshirdetések.
Inspirációt kereső, nagyrészt női közönség érhető el. Kreatív ötletek, hosszú távú tartalomterjesztés és magas konverziós arány jellemzi.
Fiatal, trendi és rendkívül aktív közönség. Videó alapú tartalmak, erős organikus elérés és közösségi elkötelezettség jellemzi.
Gyors, aktuális, és interaktív. Ideális a célcsoporttal való párbeszédhez, közösségépítésre. Nagy elérést és erős márkaközösséget biztosít.
A világ egyik legnagyobb keresőmotorja. Videó alapú, SEO-barát tartalmak. Nagy elérés és magas felhasználói elköteleződés jellemzi.
Vedd fel velünk a kapcsolatot! Mutasd be röviden a vállalkozást, írd le a problémákat, amire megoldást keresel, és a kitűzött céljaidat.
Kollégáink időpontot egyeztetnek veled egy kb. 30 perces online konzultációra, hogy megismerkedjünk, és jobb rálátásunk legyen a feladatra.
Az online konzultációt követően feldolgozzuk a kapott információkat, adatokat gyűjtünk, elemzünk, és folyamattervet készítünk.
Bemutatunk számodra egy együttműködési javaslatot, valamint azokat a tervezett folyamatokat és megoldásokat, amelyeket a közös munka során alkalmaznánk.
A prezentáció során lehetőség van a bemutatott tervek kiértékelésére, pontosítására, és véglegesítésére, ami alapján elkészítjük a pontos és részletes árajánlatot.
Az ajánlat közös átbeszélése, pontosítása és elfogadása után szerződést kötünk, és el is kezdjük az induló marketing feladatok kivitelezését.