Így dolgozunk a Moringo marketing ügynökségnél

A marketing szolgáltatás 3 fő pillére

Mi a Moringo-nál csak akkor kezdünk bele a marketing feladatokba, ha alaposan megismertük vállalkozásodat és üzleti céljaidat.

Marketing stratégia

A marketing stratégiára mi úgy tekintünk, mint házépítésnél az alaprajzra.

Kommunikációs terv

A marketing megjelenések és kampányok kivitelezésére vonatkozó akcióterv.

Marketing kivitelezés

A kommunikációs terv után indulhat annak megvalósítása, a kivitelezési feladatok.

Miért van szükséged marketing stratégiára?

Mert mindig kell egy "alaprajz" csak utána építkezünk!


A marketing stratégia készítéssel lefektetjük a kommunikációs aktivitás alapjait. Segítünk pontosan meghatározni a célokat, felmérni a versenytársakat, megismerni a célcsoportot és az ideális vevőt, valamint kiválasztani a kommunikációs csatornákat.

A marketing stratégia készítése során rengeteg adatot gyűjtünk, hogy a kommunikációs üzenetek valóban célba érjenek, ezzel pedig időt, pénzt és energiát takaríthatsz meg.

A stratégia tervezés része legalább egy 1,5-2 órás konzultáció, közös gondolkodás, valamint rengeteg háttérmunka, amely során szakértő kollégáink minden "alapanyagot" összegyűjtenek, ami a hatékony kommunikációs terv kidolgozásához és megvalósításához szükséges.

Kérdezünk, elemzünk és megkeressük a válaszokat

Kérdések, amikre választ ad a stratégia

Mi a marketing tevékenységem célja?

Márkaépítés, új termék bevezetés esetleg a piaci részesedés növelése?

Hogy tudok kiemelkedni a konkurenseim közül?

Mi az az egyedi jellemző, ami megkülönböztet a versenytársaktól?

Ki az ideális vevő a vállalkozásom számára?

Hány éves, mivel foglalkozik, hol lakik, férfi-e vagy nő?

Milyen ajánlatokkal szólítsam meg a leendő vevőim?

Mi az ő legnagyobb problémája? Mire keresi a megoldást? 

Hol érem el a célcsoportomat a leghatékonyabban?

A Facebookon hirdessek vagy küldjek inkább hírlevelet?

Mekkora az ideális marketing büdzsé a céljaim eléréséhez?

Elegendő induláskor egy alacsonyabb havi hirdetési keretösszeg?

Hol, mikor, kinek, hogyan kommunikáljunk?

Kommunikációs terv

A kommunikációs terv tartalmazza a marketing megjelenések és kampányok megvalósítására vonatkozó akciótervet ("kivitelezési terv").

A tervezés során megadjuk a következő kérdésekre a válaszokat: Hol? Mikor? Hogyan? Kinek?

Kulcsszókutatást és elemzést végzünk, megvizsgáljuk, hogy milyen csatornákon érhetjük el a kiválasztott célcsoportot, kialakítjuk a kommunikáció stílusát, költségvetést tervezünk, és előkészítjük a megjelenéseket.

Adatokat gyűjtünk, elemzünk, és tervezünk, hogy eredményesek lehessünk

Kommunikációs terv elemei

Kommunikációs célok

Céltudatos, kivitelezhető, következetes és nyomon követhető kommunikációs célokat határozunk meg a vállalkozás számára a PACT módszer segítségével, figyelembe véve a marketing stratégiai célokat.

Trendelemzés

Az aktuális és számunkra releváns globális és hazai digitális trendek vizsgálata valamint a partner termékéhez, szolgáltatásához kapcsolódó fogyasztói szokások elemzése.

Versenytárs elemzés

Felmérjük, kik a legfontosabb konkurensek, milyen marketing stratégiát folytatnak, hogyan kommunikálnak. A kapott adatok segítik az üzleti döntéseket és saját stratégiánkban is felhasználjuk őket.  

Buyer personák

A buyer persona egy fiktív személy, akit a vállalkozás ideális ügyfelének tulajdonságaival ruházunk fel, ezáltal segít a vásárlóink jobb megismerésében és így a jobb marketing üzenetek megfogalmazásában.

Buyer journey

A vásárlói útvonal megrajzolja azt a folyamatot amin az ideális vásárló végigmegy mielőtt meghozza a vásárlási döntést. A marketing segítségével pedig mindegyik szakaszban segíthetjük a döntést megfelelő eszközökkel.

Marketing csatornák

Azon marketing eszközök és felületek kiválasztása és áttekintése, melyek a cég marketing céljainak megvalósításához szükségesek, és az ezek használatára vonatkozó javaslatok összefoglalása, egyfajta akcióterv a kivitelezési feladatokhoz. 

Kész a kivitelezési terv, indulhat az építkezés

Marketing kivitelezés

Szakértő csapatunk teljes körű kivitelezéssel áll partnereink rendelkezésére. Marketing tanácsadás, online hirdetéskezelés, PPC hirdetések menedzsmentje (Google Ads, Facebook, Instagram, Youtube), remarketing kampányok, PR kampányok lebonyolítása, szövegírás, social media felületek kezelése (Facebook, Instagram, LinkedIn stb.).

Havidíjas konstrukcióban akár vállalkozásod teljes marketing tevékenységét is menedzseljük, legyen szó kampánykezelésről, tartalommarketing feladatokról, weboldalfejlesztésről vagy akár grafikai tervezési feladatokról.

10 fős szakértői csapat, 15 év tapasztalat

Tegyük meg közösen az első lépéseket!

Ismerjük meg egymást!

Ajánlatkérés

Vedd fel velünk a kapcsolatot! Mutasd be röviden a vállalkozást, írd le a problémákat, amire megoldást keresel, és a kitűzött céljaidat.

Bemutatkozó megbeszélés

Kollégáink időpontot egyeztetnek veled egy kb. 30 perces online konzultációra, hogy megismerkedjünk, és jobb rálátásunk legyen a feladatra.

Kutatás, háttérmunka

Az online konzultációt követően feldolgozzuk a kapott információkat, adatokat gyűjtünk, elemzünk, és folyamattervet készítünk.

Prezentáció

Bemutatunk számodra egy együttműködési javaslatot, valamint azokat a tervezett folyamatokat és megoldásokat, amelyeket a közös munka során alkalmaznánk.

Ajánlatadás

A prezentáció során lehetőség van a bemutatott tervek kiértékelésére, pontosítására, és véglegesítésére, ami alapján elkészítjük a pontos és részletes árajánlatot.

Kezdődhet a munka

Az ajánlat közös átbeszélése, pontosítása és elfogadása után szerződést kötünk, és  el is kezdjük az induló marketing feladatok kivitelezését.

Ajánlatkérés

Adatkezelés | ÁSZF