Mi a Moringo-nál csak akkor kezdünk bele a marketing feladatokba, ha alaposan megismertük vállalkozásodat és üzleti céljaidat.
A marketing stratégiára mi úgy tekintünk, mint házépítésnél az alaprajzra.
A marketing megjelenések és kampányok kivitelezésére vonatkozó akcióterv.
A kommunikációs terv után indulhat annak megvalósítása, a kivitelezési feladatok.
Mert mindig kell egy "alaprajz" csak utána építkezünk!
A marketing stratégia készítéssel lefektetjük a kommunikációs aktivitás alapjait. Segítünk pontosan meghatározni a célokat, felmérni a versenytársakat, megismerni a célcsoportot és az ideális vevőt, valamint kiválasztani a kommunikációs csatornákat.
A marketing stratégia készítése során rengeteg adatot gyűjtünk, hogy a kommunikációs üzenetek valóban célba érjenek, ezzel pedig időt, pénzt és energiát takaríthatsz meg.
A stratégia tervezés része legalább egy 1,5-2 órás konzultáció, közös gondolkodás, valamint rengeteg háttérmunka, amely során szakértő kollégáink minden "alapanyagot" összegyűjtenek, ami a hatékony kommunikációs terv kidolgozásához és megvalósításához szükséges.
Márkaépítés, új termék bevezetés esetleg a piaci részesedés növelése?
Mi az az egyedi jellemző, ami megkülönböztet a versenytársaktól?
Hány éves, mivel foglalkozik, hol lakik, férfi-e vagy nő?
Mi az ő legnagyobb problémája? Mire keresi a megoldást?
A Facebookon hirdessek vagy küldjek inkább hírlevelet?
Elegendő induláskor egy alacsonyabb havi hirdetési keretösszeg?
A kommunikációs terv tartalmazza a marketing megjelenések és kampányok megvalósítására vonatkozó akciótervet ("kivitelezési terv").
A tervezés során megadjuk a következő kérdésekre a válaszokat: Hol? Mikor? Hogyan? Kinek?
Kulcsszókutatást és elemzést végzünk, megvizsgáljuk, hogy milyen csatornákon érhetjük el a kiválasztott célcsoportot, kialakítjuk a kommunikáció stílusát, költségvetést tervezünk, és előkészítjük a megjelenéseket.
Céltudatos, kivitelezhető, következetes és nyomon követhető kommunikációs célokat határozunk meg a vállalkozás számára a PACT módszer segítségével, figyelembe véve a marketing stratégiai célokat.
Az aktuális és számunkra releváns globális és hazai digitális trendek vizsgálata valamint a partner termékéhez, szolgáltatásához kapcsolódó fogyasztói szokások elemzése.
Felmérjük, kik a legfontosabb konkurensek, milyen marketing stratégiát folytatnak, hogyan kommunikálnak. A kapott adatok segítik az üzleti döntéseket és saját stratégiánkban is felhasználjuk őket.
A buyer persona egy fiktív személy, akit a vállalkozás ideális ügyfelének tulajdonságaival ruházunk fel, ezáltal segít a vásárlóink jobb megismerésében és így a jobb marketing üzenetek megfogalmazásában.
A vásárlói útvonal megrajzolja azt a folyamatot amin az ideális vásárló végigmegy mielőtt meghozza a vásárlási döntést. A marketing segítségével pedig mindegyik szakaszban segíthetjük a döntést megfelelő eszközökkel.
Azon marketing eszközök és felületek kiválasztása és áttekintése, melyek a cég marketing céljainak megvalósításához szükségesek, és az ezek használatára vonatkozó javaslatok összefoglalása, egyfajta akcióterv a kivitelezési feladatokhoz.
Szakértő csapatunk teljes körű kivitelezéssel áll partnereink rendelkezésére. Marketing tanácsadás, online hirdetéskezelés, PPC hirdetések menedzsmentje (Google Ads, Facebook, Instagram, Youtube), remarketing kampányok, PR kampányok lebonyolítása, szövegírás, social media felületek kezelése (Facebook, Instagram, LinkedIn stb.).
Havidíjas konstrukcióban akár vállalkozásod teljes marketing tevékenységét is menedzseljük, legyen szó kampánykezelésről, tartalommarketing feladatokról, weboldalfejlesztésről vagy akár grafikai tervezési feladatokról.
Vedd fel velünk a kapcsolatot! Mutasd be röviden a vállalkozást, írd le a problémákat, amire megoldást keresel, és a kitűzött céljaidat.
Kollégáink időpontot egyeztetnek veled egy kb. 30 perces online konzultációra, hogy megismerkedjünk, és jobb rálátásunk legyen a feladatra.
Az online konzultációt követően feldolgozzuk a kapott információkat, adatokat gyűjtünk, elemzünk, és folyamattervet készítünk.
Bemutatunk számodra egy együttműködési javaslatot, valamint azokat a tervezett folyamatokat és megoldásokat, amelyeket a közös munka során alkalmaznánk.
A prezentáció során lehetőség van a bemutatott tervek kiértékelésére, pontosítására, és véglegesítésére, ami alapján elkészítjük a pontos és részletes árajánlatot.
Az ajánlat közös átbeszélése, pontosítása és elfogadása után szerződést kötünk, és el is kezdjük az induló marketing feladatok kivitelezését.