Vonzó címek, hatékony üzenetek: tervezd meg a hírleveled

Az e-mail marketing az egyik leghatékonyabb módszer a vásárlók szegmentálására.

A marketing szakemberek 33%-a hetente, 26%-a pedig havonta többször is küld e-maileket, hiszen bizalomépítő és értékesítés növelő hatása van. Ahhoz pedig, hogy ezt elérjük, figyelembe kell vennünk néhány fontos tényezőt:


A hatékony cím ereje

A hírlevél címe az egyik legfontosabb tényező a sikeres megnyitási arány elérésében, ezért annak megtervezése időigényes feladat. Az olvasókat arra kell ösztönözni, hogy kíváncsiak legyenek a hírlevél tartalmára, és azonnal megnyissák azt. A hatékony címeknek egyensúlyt kell teremteniük a figyelemfelkeltés és az információátadás között, emellett tömörnek és lényegre törőnek kell lenniük. Tervezd meg őket előzetesen, akár többet is írj fel magadnak jegyzetbe, majd válaszd a legmegfelelőbbet. 



Tükrözze a hírleveled, ki vagy te!

Fontos, hogy a vizuális elemek egységesek legyenek és harmonizáljanak a vállalkozásunk arculatával. Ez segít az olvasóknak azonosítani vállalkozásunk a hírlevéllel, és erősíti a márka összképét.

A logónak és a színhasználatnak érdemes követnie az általános arculati útmutatót, és konzisztensnek kell lennie más marketing anyagainkkal. 

Ezért fontos, hogy előre tervezd meg a hírlevél témájához kapcsolódó illusztrációkat, fotókat vagy ikonokat. Az infografikákat és grafikonokat se hagyd ki a tervezésből, a száraz adatok és statisztikák vizuális formában történő bemutatásában segítenek majd. 



Tervezd meg a fő célt!

A tartalomnak szem előtt kell tartania a hírlevél célját és a célcsoport igényeit is. Azt szeretnénk elérni, hogy az olvasók könnyen értelmezzék az üzenetet, és az általunk elvárt lépésekre ösztönözzék őket.

Ehhez szükség van CTA elhelyezésére a szövegben, amely arra buzdítja az olvasót, hogy konkrét lépést tegyen, például kattintson egy linkre, töltsön le egy e-könyvet vagy vásároljon meg egy terméket. Ezért azt is meg kell pontosan határoznod, hogy mi lesz a hírleveled célja, és ehhez milyen CTA-t fogsz elhelyezni a szövegben!



Most használd ki 15 éves tapasztalatunk!

Ha nem vagy biztos abban, hogyan építsd ki e-mail marketinged, bízd ránk a hírlevélírást, és használd ki több mint 15 éves tapasztalatunkat! Segítettünk már számos vállalkozásnak hatékony és vonzó hírlevelek létrehozásában, amelyek hozzájárultak az üzleti sikerükhöz. 

Ha neked is profi hírlevél szolgáltatásra van szükséged, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Ne maradj le legfrissebb tartalmainkról sem, kövess minket Facebook és LinkedIn oldalainkon, hogy mindig naprakész legyél!


Vonzó címek, hatékony üzenetek: tervezd meg a hírleveled