moringologo

1, Név, cégnév
2, Elérhetőségek
3, Weboldalad címe
4, Cégbemutató pár sorban
5, A feladat részletes leírása
6, Az ajánlatkérés határideje
7, A feladat megvalósításának tervezet kezdete és befejezése
8, Minden további fontos információ, ami a pontos ajánlat elkészítését segíti (költségkeret, egyéb feltétel, és elvárás)
9, Mi alapján kerül kiválasztásra a nyertes ajánlat

1, Miután elküldted az ajánlatkérésedet, kollégáink 3 munkanapon belül felveszik Veled a kapcsolatot az ajánlat elkészítéséhez szükséges adatok pontosítása érdekében.

2, A megbeszélés során egyeztetünk az ajánlat elkészítésének időpontjáról is. Az ajánlatokat (amennyiben minden információ rendelkezésre áll) átlagosan 3-5 munkanapon belül készítjük el, és küldjük el.

3, Az ajánlat kiküldését követően 5 munkanapon belül felvesszük Veled a kapcsolatot, megválaszoljuk az esetlegesen felmerülő kérdéséket és igény szerint pontosítjuk az ajánlatot.

Amennyiben az ajánlatkérések mögött valódi megrendelési szándék áll, az árajánlat elkészítése, és az első egyeztetés minden esetben díjmentes.

Ezen felül egy további telefonos vagy online (Skype) konzultációt is biztosítunk az ajánlat részleteinek kiértékelésére, pontosítására, és véglegesítésére.

Amennyiben a véglegesített ajánlatunk elnyeri tetszésedet, de szeretnél egy személyes találkozó alkalmával megismerkedni ügynökségünkkel, örömmel várunk szegedi irodánkban egy finom kávéval vagy frissítővel.

Természetesen mi is szívesen meglátogatunk irodádban, amit azért is támogatunk, hogy a lehető legjobban megismerjük vállalkozásodat. A személyes kiszállás feltétele az ajánlatunk írásos elfogadása, ellenkező esetben kiszállási díjat határozhatunk meg.

Természetesen előfordul, hogy szükséged van egy összehasonlító, indikatív vagy egyéb olyan ajánlatra, ami segíti a munkádat, de előre tudod, hogy nem fogod megrendelni cégünktől a szolgáltatást.

Ebben az esetben is szívesen segítünk, csak tájékoztass bennünket előre.
A nem valós megrendelési szándékkal készülő árajánlat elkészítésére díjat számolhatunk fel, amelynek összege max. 50.000 Ft + ÁFA

1, Segítsd a munkánkat, hogy a számodra legmegfelelőbb ajánlatot készíthessük.

2, Minden esetben tájékoztass bennünket, hogy mikor fogsz dönteni.

3, Amikor megszületett a döntés, minden esetben tájékoztass bennünket annak részleteiről.

Minden bizonnyal Te is jártál már úgy, hogy egy felmerülő hibaüzenet esetén nem tudtál kihez fordulni, szükséged volt egy új e-mail címre, problémád volt tárhelyeddel vagy nem jutott eszébe, hogy egy funkciót hol találsz a weboldalakon, szoftvereinkben. Hasonló esetekben Te is bátran fordulhatsz csapatunkhoz.

Szakértő kollégáink telefonos és e-mailes tanácsadás és támogatás keretében készségesen és díjmentesen segítenek a szoftver használat, és weboldal üzemeltetés üzemeltetés során felmerülő problémák megoldásában a megadott ügyfélszolgálati időben.

Az terméktámogatás elsődleges feladata a szolgáltatást igénybe vevők eseti jelleggel felmerülő problémáinak kezelése, megoldása, rögzítése.

Bizonyos kérdések, feladatok esetén az ügyfélszolgálat nem tud azonnali megoldást biztosítani. Ilyen kérdések, feladatok esetén törekszünk az ésszerű határidőn belül történő megoldásra.

Az ügyfélszolgálaton bejelentett hibák javítását és fejlesztési javaslatok megvalósítását illetően a Moringo Kft. fenntartja magának a jogot az elbírálásra, adott esetben a javítás, fejlesztés elutasítására.

- a szoftver, weboldal, webáruház kezelésével kapcsolatos kérdések megválaszolására
- egyedi igények, új fejlesztések és kérések megbeszélése
- gyorsan elhárítható hibák megoldására ( az esetleges hibákat rögzítjük, azok javítása nem azonnal történik)
- távoli segítségnyújtás
- szerverrel kapcsolatok segítségnyújtás (frissítés, karbantartás)

A rendelkezésre állás, és ügyfélszolgálali szolgáltatások feltételei:
Telefonos segítségnyújtás a meghatározott ügyfélszolgálati időben: Maxi. 15 perc/alkalom
E-mailben vagy ticketing rendszerbe érkező kérdések megválaszolása: Max. 5 kérdés/alkalom
On-line Skype terméktámogatás előre egyeztetett időpontban: Max. 30 perc perc/alkalom

A Moringo Kft. érvényben lévő teljes terméktámogatás szabályzata, amely a részletes díjakat is tartalmazza. (pdf)

A Moringo Kft. support szolgáltatás nyilatkozata. (pdf)

Az ügyfélszolgálat kizárólag a termékek kezelésével, használatával kapcsolatos kérdések megválaszolására szolgál és nem feladata általános számítástechnikai kérdésekhez, illetve más programok használatával kapcsolatos kérdésekhez segítséget adni.

Időigénytől függetlenül nem tartoznak az ügyfélszolgálat keretébe az alábbi feladatok:
- számítógép vagy program konfigurálása
- vírusirtó, illetve egyéb nem a Moringo Kft. által szállított szoftver konfigurálása, beállítása
- adatbázis mentés vagy javítás
- hálózatos telepítés felügyelete
- adatfeltöltés, migrálás
- oktatást helyettesítő, folyamatos segítségnyújtás
- oktatás, betanítás
- a böngésző és kiegészítői nem megfelelő verziójából, vagy egyéb azzal kapcsolatos beállításokra vonatkozó segítségnyújtás
- új fejlesztés, a rendszerekben történő módosítások

Azok az Ügyfeleink, akik nem rendelkeznek a tárgyévre terméktámogatással, óradíj alapú tanácsadói szolgáltatás keretében, előzetes egyeztetés és az ide vonatkozó eseti, hiánytalanul kitöltött, aláírt és bélyegzővel ellátott megrendelő visszaküldése után telefonon vagy email-ben vehetik igénybe a szolgáltatást, segítségnyújtást.

A szolgáltatás igénybevétele esetén minden megkezdett óra teljes óraként számlázásra kerül. Az óradíjak a Moringo Kft. mindenkori érvényes szolgáltatási díjainak megfelelően kerülnek számlázásra.

A Moringo Kft. fenntartja a jogot, hogy megtagadja azon felhasználók részére a válaszadást, akik nem rendelkeznek érvényes terméktámogatással.

A precíz és hatékony megvalósításhoz szükségünk van minden alapvető információra, amiből a design felépülhet. Ha rendelkezel arculati kézikönyvvel, az nagyban elősegíti a munkát. Ha még nincs kész saját arculatod, akkor ebben is tudunk segíteni!

A tervezés szempontjából fontos, hogy milyen menüpontokra van szükséged, és milyen tartalmakat szeretnél megjeleníteni a weboldalon. Ha segítségre van szükséged az oldal szövegezésében és optimalizálásában, akkor ezt is vállalni tudjuk, de a kezdeti információkra szükségünk van. Ehhez a legegyszerűbb, ha ezeket összegyűjtöd és előre elküldöd nekünk egy dokumentumban, így tisztább képpel vághatunk bele a tervezésbe. 

Készítettünk mi is egy dokumentumot, ami sok-sok olyan kérdést tartalmaz, ami segít nekünk a megfelelő ajánlat elkészítésében és a tervek kivitelezésében, és amit minden esetben elküldünk számodra, ha nincs pontos elképzelésed.

1, Meg kell határozni, hogy mi a célja a weboldal létrehozásának, ki a célcsoport

2, A weboldal megjelenését felépítő tartalmak, mint képek, videók, szövegek összegyűjtése

3, A kapott anyagok és információk alapján a felhasználói folyamatok megtervezése

4, A webdesign tervezése, véglegesítése

5, A weboldal fejlesztése és a tartalomkezelő rendszer bekötése

6, Tesztelés, hibakeresés, esetleges javítások

7, Az oldal feltöltése a korábban már összegyűjtött tartalmakkal

8, Az oldal létrejött, ellenőrzés után készen áll a véglegesítésre

9, Kezdődhet a feltöltés az éles szerverre, ami után már fogadja is a látogatókat!

A weboldal fejlesztés teljes folyamata nyomon követhető egy általunk biztosított, jelszóval védett egyedi domain címen, ahol folyamatosan tesztelheted a rendszert.

Ez minden esetben vállalkozás és szegmensfüggő kérdés. Keress fel minket e-mailben vagy közösségi oldalunkon, és egy személyes beszélgetés után tisztábban fogunk látni. Ha esetleg egyik fent leírt csomag sem megfelelő számodra, akkor természetesen egyedi ajánlatot is tudunk biztosítani számodra.

Miután elkészült a weboldal fejlesztés, és feltöltésre kerültek a tartalmak, élesítjük a kiválasztott tárhelyen.

A csomagjaink részeként a weboldal üzemelhet az általunk biztosított tárhelyen vagy az általad választott szolgáltatónál:

1, Ha olyan csomagot választasz, amely tartalmaz 1 év tárhely szolgáltatást, a weboldal élesítés díjmentes.

2, Ha az általad választott tárhelyen szeretnéd üzemeltetni új weboldaladat, szükségünk lesz FTP és CPanel hozzáférésekre. Ebben az esetben a weboldal élesítés díja 18.000 Ft + ÁFA (kivéve a Web Pro csomag, amely tartalmazza a szolgáltatást.)

Az általunk készített weboldalak egyik előnye a biztonságosságuk, amit CMS rendszerünk használatával tudunk szavatolni. A WordPress nem biztosít ilyen szintű támogatást a honlap biztonságossá tételéhez, így nem tudnánk garantálni a zökkenőmentes üzemeltetést.

Ahogy egy autóról is, a weboldalakról is gondoskodni kell. Szükség lehet a tárhely karbantartására, frissítésére, a szerver módosításából adódó beavatkozásokra a szoftverben. Továbbá gyakori elvárás az e-mail fiókok kezelése is.

A weboldal üzemeltetése, karbantartása a következőképpen valósulhat meg:
1, A tárhely szolgáltatód gondoskodik minden feladatról, kérdés esetén kérheted a segítségüket.

2, Választhatod az általunk javasolt tárhelyet vagy a saját szolgáltatódat, mi pedig gondoskodunk a weboldal üzemeltetéséről. A tárhely üzemeltetésre vonatkozó havidíjak már 14.900 Ft + ÁFA-tól elérhetők. További részleteket itt találsz.

3, Egyik megoldást sem választod. Ennek ellenére, ha baj van, akkor is nyugodtan fordulhatsz hozzánk, igyekszünk segíteni. Ebben az esetben a feladatokat óradíj alapján számoljuk el.

A logó a márkád zászlaja, ránézve közölnie kell azokat az érzéseket és hangulatot, amit a vállalkozásod magáénak vall. Egy unalmas logó nagyban csökkentheti a márka iránt mutatott érdeklődést.

Az egységes, egyedi megjelenés segítségével közölhető a márkafilozófia, és elősegíti a vásárlók és a márka között létrejövő érzelmi kapcsolat kialakulását. Mi segítünk abban, hogy egy színről, formáról vagy stílusról a Te márkád jusson a felhasználó eszébe!

Nagyarculati csomagunkkal átfogó designt kap a márkád a logótól indulva a közösségi felületeken át a cégbemutató megtervezéséig. Bárki bárhol találkozik a vállalkozásoddal, az egységes és minőségi megjelenéssel fog azonosítani.

Az arculati kézikönyv célja, hogy meghatározza a cég arculati elemeihez kapcsolódó megjelenési formák szabályait. Tartalmazza a használt grafikai elemeket, színkódokat, betűtípusokat és azok javasolt felhasználását.

A közösségi média oldalai hozzáférést biztosítanak olyan hirdetési és marketingeszközök használatára, amit más felületen nem lehet használni. A Facebook saját adatai szerint valamelyik termékük – Facebook, WhatsApp, Instagram és Messenger – aktív felhasználóinak száma 2,8 milliárd. Ebben a tömegben vannak nap mint nap a Te potenciális ügyfeleid is, Mi pedig tudjuk hogyan találjuk meg őket.

Ez függ a felülettől, a vállalkozás karakterétől és a választott csomagtól is. Se a túl kevés, se a túl sok post nem kifizetődő, ezért monitorozni fogjuk a követőid tevékenységét, ami segíteni fog a kellő mennyiségű poszt megállapításában.

Kezelni fogjuk minden közösségi felületedet, legyártjuk és posztoljuk a tartalmakat, figyeljük az ezekre érkező reakciókat, és ezek közben folyamatosan konzultálunk veled. Marketing és reklámügynökség lévén a szolgáltatástól függően offline kampányok tervezését és kivitelezését is vállaljuk, amelyek segítik a céljaid elérését.

A fent említett oldalak egyedi méréseket szolgáltatnak minden tartalom esetén, amiknek az eredményeit figyelve tökéletesítjük a szövegezést és célzást. A statisztikák tisztán kimutatják, hogy egy stratégia működőképes-e.

Mint említettük a felületek összetettebbek, mint elsőre látszanak. Az algoritmus, ami alapján oldalak kiválasztják a nekik tetsző tartalmat folyamatosan változnak, és ehhez kell igazítani a hirdetési kampányok kezelését is. Egy már ott dolgozó kollegának vagy egy erre felvett gyakornoknak nem lesz ideje ezt figyelni és megtanulni, ami miatt nem lesz a kampány sikeres.

A lehetséges vevők célzott eléréséhez a leggyorsabb és legrugalmasabb esély online van. Egy egységesen felépített közösségi profil és weboldal bizalmat kelt a megtekintőben, a folyamatosan közzétett friss tartalom, a keresőoptimalizálás, a pontosan célzott Google Ads, Facebook, Instagram és egyéb online hirdetések, mind-mind azt a célt szolgálják, hogy adott keresésre a Te weboldalad legyen az első találat.

A válasz igazából az, hogy mindig. Sok esetben tapasztaljuk, hogy ideiglenes kampányokban gondolkoznak a vállalkozások, amik között a marketingtevékenységet szüneteltetik. Természetesen ennek is van eredménye, de a folyamatos, felépített stratégia sokkal hatékonyabb fegyver.

A megtervezett, leírt stratégia visszakereshető betartható, teljesítése követhető. Egy-egy ötlet megvalósítása kevés a hatékony munkavégzéshez, a különböző kampányok kivitelezései adott mérföldkövek eléréséhez vezetnek.

Ez minden esetben az egyedi igények megbeszélését követően kerül kiszámításra. Ha az online marketing kampányt szeretnéd bővíteni más típusú megjelenésekkel (rádió, közterület, sajtó, egyéb online felületek), esetleg Európai Uniós projektekhez kapcsolódó kommunikációs feladatok tervezésére és kivitelezésére van szükséged, mi segítünk!

Természetesen ez is lehetséges, csak nem feltétlen érdemes. A stratégia megtervezése, partnerek felkutatása, a kampányok kivitelezése stb. hozzáértést igényelnek és nagyon időigényesek. A feladatok elvégzésének megtanulásához és végrehajtásához kellő időt sokkal hatékonyabban fel lehet használni a vállalkozás más területein belül, míg Mi gondoskodunk ezekről a feladatokról.

Igen, lehetőség van a tervezett számla összegét maximum 6 egyenlő részletre osztani. Az első számlát a megrendelő aláírását követő hónap elején állítjuk ki.
Az utolsó számla összege fogja tartalmazni a végleges fejlesztési óraszámokból eredő korrekciót (amennyiben van).

Weboldalainkra egy év garanciát biztosítunk, ha pedig kérdésed, problémád, új fejlesztési igényed merül fel, biztos lehetsz benne, hogy ránk számíthatsz, és rövid időn belül segítségedre leszünk.

A legfontosabb az, hogy a webáruház kövesse a márka arculatát. Ha van arculati kézikönyved, az nagyban segíti a munkánkat, de ha nem rendelkezel vele, az sem probléma.
Első nekifutásra szükségünk van a logódra és az általad használt színekre. A design mindig szubjektív, így fontos számunkra a véleményed. Viszont az a célunk, hogy a webshop ne “csak” szép legyen, hanem tökéletesen használható legyen, és biztosítsa a megfelelő felhasználói élményt is.

A struktúra kialakításához szükségünk van arra, hogy milyen menüpontokat szeretnél, mennyi termék fog szerepelni a honlapon milyen termékadatokkal, és hogy ezeket milyen termékkategóriákba tervezed osztani. Ennek szövegezésében szívesen segítünk, de az itt leírt adatokra szükségünk van.

Készítettünk mi is egy dokumentumot, ami sok-sok olyan kérdést tartalmaz, ami segít Nekünk a megfelelő ajánlat elkészítésében és a tervek kivitelezésében, és amit minden esetben elküldünk számodra, ha nincs pontos elképzelésed.

Természetesen igen. Nyitottak vagyunk bármilyen új fejlesztés kivitelezésére, ennek díjazása a fejlesztés természetétől függ.

A válasz egyértelmű igen, sőt, ajánlott is ezeket a felületeket összekötni. Ha ez megtörténik, akkor sokkal könnyebben lehet statisztikát kinyerni az oldal működéséről, és a reklámok célzása is könnyebbé válik az adatok felhasználásával.

A felület berendezésekor felhasználjuk a márka arculatképző elemeit, melyek a beazonosítást hivatottak segíteni. A másik fontos szempont az átláthatóság, melyet az oldal struktúrájának kialakításával érünk el.

A webáruház fejlesztésének befejezése után számos feladatod lesz annak megfelelő működtetéséhez:
1, Követni, és menedzselni kell a megrendeléseket.
2, Biztosítani kell a megfelelő technikai hátteret, az üzemeltetést.
3, Gondoskodni kell a termékadatok, szöveges, blog, és egyéb tartalmak aktualizálásáról.
4, Akciókat, hirdetési kampányokat kell kidolgozni és lebonyolítani.

Amennyiben nincs mindenre kapacitásod, fordulj hozzánk bizalommal.Szakértő csapatunk szívesen támogatja munkádat a következő feladatokban:
1, Online marketing, hirdetések tervezése, lebonyolítása: részletek
2, Közösségi oldalak kezelése: részletek
3, Weboldal, webáruház üzemeltetés, support: részletek
4, Weboldalak, webáruházak szövegírása: részletek

A kérdés megválaszolásához két csoportra bontjuk a vállalkozásokat: kisebb és a nagyobb vállalkozásokra. A két csoport marketing tevékenységében között rengeteg a különbség.

1, Nagyobb vállalkozások:
Jobbára előre tervezett reklám költségvetéssel rendelkeznek.

Kampányra vonatkozó ajánlatkéréskor meghatározza, mekkora a költségkeret, mi a cél és a célcsoport, mi a kampány témája, és további részletes információt biztosít.

Számos adat áll rendelkezésre, amiből lehet kampánykeretet tervezni: éves forgalom, a korábbi kampányok eredményei, a konkurencia tapasztalatai, egyéb belső elemzések stb.
Ebben az esetben adottak az áttekinthető, számszerűsített keretek, amiből gondosan meg lehet tervezni és végre lehet hajtani a kampány.

2, Kisebb vállalkozások:
Sok esetben itt nem állnak rendelkezésre azok a tapasztalatok, információk, éves marketing tervek, amelyekből kampánytervet tudunk készíteni.
Hanem körülbelül meghatározásra, hogy mit szeretne elérni a vállalkozás, és mi adjunk javaslatot, ezt hogyan és mennyi pénzből lehet megoldani.

Viszont információk hiányában, mi alapján tervezzünk? Honnan tudjuk, hogy mekkora költségvetés áll rendelkezésre a marketing kampányra? Ebben az esetben két megoldást javaslunk:

1, Marketing felmérés, helyzetelemzés készítése
A kampányt megelőző szolgáltatásként felmérjük a vállalkozás piaci, gazdasági helyzetét, a konkurenciát, a célcsoportot, és összegyűjtjük a rendelkezésre álló lehető legtöbb információt.
Ezekből az információkból pedig pontos, és hatékony marketing tervet készítünk, ami igazodik a rendelkezésre álló kampányösszeghez.

A marketing elemzés, helyzetfelmérés, és a koncepció elkészítés szolgáltatásunk 149.900 Ft + ÁFA-tól érhető el.

2, Kampány tesztelés
A vállalkozás rendelkezésre álló adataiból, a saját tapasztalatainkból, hirdetési rendszerek információiból, iparági jellemzőkből készítünk egy kampány koncepciót, amit közösen meghatározott kisebb havi költségkerettel elindítunk.
A tesztelés során folyamatosan mérjük a hatékonyságot, az eredményeket, és szükség szerint növeljük a költést mindaddig, amíg a hirdetésre fordított nagyobb összeg, nagyobb hasznot teremt.

A kampányra fordítható összeg tehát nagyon sok szemponttól függ, de vannak iránymutató minimális és reális összegek, amiket egy-egy kampányra kell szánni:

Google Ads kampány:
Minimális havi hirdetési összeg: 60.000 Ft-tól
Reális havi hirdetési összeg: 120.000 Ft-tól

Facebook/Instagram kampány:
Minimális havi hirdetési összeg: 50.000 Ft-tól
Reális havi hirdetési összeg: 100.000 Ft-tól

A marketing koncepciók hatékony végrehajtásához előkészítésre, tervezésre, és további feladatokra is szükség van.

1, Marketing felmérés, helyzetelemzés:
Amennyiben nincs kész marketing terved, stratégiád, és nem állnak rendelkezésre a megvalósításhoz szükséges részletes információk, akkor a kampány tervezése előtt információkat kell gyűjtenünk (piaci helyzet, célcsoport, konkurencia, vállalkozással kapcsolatos adatok).
Ár: 149.900 Ft + ÁFA-tól

2, Marketing terv készítés:
Komplex marketing terv kidolgozása, stratégia megalkotása.
Ár: 249.900 Ft + ÁFA-tól

3, Marketing tanácsadás, konzultáció:
Rövid helyzetelemző, értékelő megbeszélés (1-2 óra)
Ár: 24.900 Ft + ÁFA/óra

Igen, lehetőség van a tervezett számla összegét maximum 6 egyenlő részletre osztani. Az első számlát a megrendelő aláírását követő hónap elején állítjuk ki.
Az utolsó számla összege fogja tartalmazni a végleges fejlesztési óraszámokból eredő korrekciót (amennyiben van).

Fontos, hogy folyamatosan új, és a keresőoptimalizálás szempontjából hatékony tartalmak kerüljenek fel a weboldalra. A tartalommarketing, a blog írása ma az online marketing egyik leghatékonyabb eszköze.

A weboldalt érdemes összekötni a közösségi oldalakkal. A Facebookon, az Instagramon és a többi közösségi oldalon is olyan tartalmakat kell megjeleníteni, amelyek növelik a weboldal látogatásokat. Tudj meg többet közösségi menedzsment szolgáltatásunkról.

A jól keresőoptimalizált weboldalt is meg kell támogatni hirdetésekkel. Ezek a hirdetések lehetnek Google Ads kampányok, Facebook és Instagram hirdetések vagy más egyéb online és offline megjelenések.

Munkánk során ötleteket adunk, hogy milyen újszerű megoldásokkal növelheted a honlap látogatói számát és biztosítjuk, hogy az elkészült weboldal a lehető legjobban támogassa vállalkozásod céljait.

Ötletekben határ a csillagos ég.

Egyedi ajánlatot szeretnék.


Adatvédelmi szabályzat | ÁSZF