moringologo

Terméktámogatás csomagok

Aktív csomag
Gazdaságos megoldás, amely tartalmazza a kisebb weboldalak működéséhez szükséges támogatást.

Terméktámogatás, segítségnyújtás (1.):
Telefonos segítségnyújtás a meghatározott ügyfélszolgálati időben: Max. 1 alkalom/hónap
E-mailben vagy ticketing rendszerbe érkező kérdések megválaszolása: Max. 1 alkalom/hónap
On-line Skype terméktámogatás előre egyeztetett időpontban: nincs

Programozás, hibajavítás:
Feladat megkezdés: 3 munkanapon belül
Havi programozói munkaóra keret: 1 óra
Havidíj: 14.900 Ft + ÁFA



Dinamik csomag
Kényelmes megoldás, amely tartalmazza a nagyobb weboldalak működéséhez szükséges támogatást.

Terméktámogatás, segítségnyújtás (1.):
Telefonos segítségnyújtás a meghatározott ügyfélszolgálati időben: Max. 2 alkalom/hónap
E-mailben vagy ticketing rendszerbe érkező kérdések megválaszolása: Max. 2 alkalom/hónap
On-line Skype terméktámogatás előre egyeztetett időpontban: nincs

Programozás, hibajavítás:
Feladat megkezdés: 2 munkanapon belül
Havi munkaóra keret: 3 óra
Havidíj: 29.900 Ft + ÁFA



Prémium csomag
Professzionális megoldás, amely tartalmazza a webshopok, portálok weboldalak működéséhez szükséges támogatást.

Terméktámogatás, segítségnyújtás (1.):
Telefonos segítségnyújtás a meghatározott ügyfélszolgálati időben: Max. 4 alkalom/hónap
E-mailben vagy ticketing rendszerbe érkező kérdések megválaszolása: Max. 4 alkalom/hónap
On-line Skype terméktámogatás előre egyeztetett időpontban: Max. 1 alkalom/hónap

Programozás, hibajavítás:
Feladat megkezdés: 1 munkanapon belül
Havi munkaóra keret: 5 óra
Havidíj: 49.900 Ft + ÁFA



(1)A rendelkezésre állás, és ügyfélszolgálali szolgáltatások feltételei:
Telefonos segítségnyújtás a meghatározott ügyfélszolgálati időben: Maxi. 15 perc/alkalom
E-mailben vagy ticketing rendszerbe érkező kérdések megválaszolása: Max. 5 kérdés/alkalom

On-line Skype terméktámogatás előre egyeztetett időpontban: Max. 30 perc perc/alkalom

Mondd el miben segíthetünk,

kérj ajánlatot a Moringotól