Egy szoftver - legyen szó weboldal, webshop, vagy vállalatirányítási rendszerről - napi szintű felhasználása, üzemeltetése sok operatív feladattal jár együtt, amihez gyakran elengedhetetlen a szakértői, technikai segítség.
Ahogy egy új autó megfelelő üzemeltetéséhez is szükséges a gondoskodás, karbantartás, szervizelés, a szoftvereket is karban kell tartani.
Support (terméktámogatás) szolgáltatásunk segítségével a szoftverek zökkenőmentesen fognak működni, a felmerülő problémákat gyorsan meg tudjuk oldani.
A Support (terméktámogatás) szolgáltatásra előfizető Ügyfeleink részére e-mail, telefon és online segítségnyújtást biztosítunk a szoftverek használatával és üzemeltetésével kapcsolatos kérdésekben is.
A Support (terméktámogatás) szolgáltatást tartalmazó feltételek és részleteket a “Moringo terméktámogatás (support) szolgáltatás szabályzat” tartalmazza: Moringo terméktámogatás (support) szolgáltatás szabályzat (pdf)
Azon Ügyfeleink, akik nem rendelkeznek érvényes Support (terméktámogatás) szerződéssel, és/vagy fejlesztői és adminisztratív keretszerződéssel, nem vehetik igénybe az ide vonatkozó szolgáltatásokat.
További részletekért, és egyedi ajánlatért, vedd fel velünk a kapcsolatot!