moringologo

Support szolgáltatás

Egy szoftver - legyen szó weboldal, webshop, vagy vállalatirányítási rendszerről - napi szintű felhasználása, üzemeltetése sok operatív feladattal jár együtt, amihez gyakran elengedhetetlen a szakértői, technikai segítség.

Ahogy egy új autó megfelelő üzemeltetéséhez is szükséges a gondoskodás, karbantartás, szervizelés, a szoftvereket is karban kell tartani.

Support (terméktámogatás) szolgáltatásunk segítségével a szoftverek zökkenőmentesen fognak működni, a felmerülő problémákat gyorsan meg tudjuk oldani.

A Support (terméktámogatás) szolgáltatásra előfizető Ügyfeleink részére e-mail, telefon és online segítségnyújtást biztosítunk a szoftverek használatával és üzemeltetésével kapcsolatos kérdésekben is.

A Support (terméktámogatás) szolgáltatást tartalmazó feltételek és részleteket a “Moringo terméktámogatás (support) szolgáltatás szabályzat” tartalmazza:
Moringo terméktámogatás (support) szolgáltatás szabályzat (pdf)

Azon Ügyfeleink, akik nem rendelkeznek érvényes Support (terméktámogatás) szerződéssel, és/vagy fejlesztői és adminisztratív keretszerződéssel, nem vehetik igénybe az ide vonatkozó szolgáltatásokat.

További részletekért, és egyedi ajánlatért, vedd fel velünk a kapcsolatot

Minden bizonnyal Te is jártál már úgy, hogy egy felmerülő hibaüzenet esetén nem tudtál kihez fordulni. Szükséged volt egy új e-mail címre, problémád volt a tárhelyeddel vagy nem jutott eszedbe, hogy egy funkciót hol találsz szoftvereinkben.

Hasonló esetekben Te is bátran fordulhatsz csapatunkhoz.

Szakértő kollégáink telefonos és e-mailes tanácsadás és támogatás keretében készségesen segítenek a szoftver használat, és weboldal üzemeltetés során felmerülő problémák megoldásában a megadott ügyfélszolgálati időben.

Az terméktámogatás elsődleges feladata a szolgáltatást igénybe vevők eseti jelleggel felmerülő problémáinak kezelése, megoldása, rögzítése.

Bizonyos kérdések, feladatok esetén az ügyfélszolgálat nem tud azonnali megoldást biztosítani. Ilyen kérdések, feladatok esetén törekszünk az ésszerű határidőn belül történő megoldásra.

Az ügyfélszolgálaton bejelentett hibák javítását és fejlesztési javaslatok megvalósítását illetően a Moringo Kft. fenntartja magának a jogot az elbírálásra, adott esetben a javítás, fejlesztés elutasítására.

- a szoftver, weboldal, webáruház kezelésével kapcsolatos kérdések megválaszolására
- egyedi igények, új fejlesztések és kérések megbeszélése
- gyorsan elhárítható hibák megoldására ( az esetleges hibákat rögzítjük, azok javítása nem azonnal történik)
- távoli segítségnyújtás
- szerverrel kapcsolatok segítségnyújtás (frissítés, karbantartás)

Moringo terméktámogatás (support) szolgáltatás szabályzat (pdf)

Az ügyfélszolgálat kizárólag a termékek kezelésével, használatával kapcsolatos kérdések megválaszolására szolgál és nem feladata általános számítástechnikai kérdésekhez, illetve más programok használatával kapcsolatos kérdésekhez segítséget adni.

Időigénytől függetlenül nem tartoznak az ügyfélszolgálat keretébe az alábbi feladatok:
- számítógép vagy program konfigurálása
- vírusirtó, illetve egyéb nem a Moringo Kft. által szállított szoftver konfigurálása, beállítása
- adatbázis mentés vagy javítás
- hálózatos telepítés felügyelete
- adatfeltöltés, migrálás
- oktatást helyettesítő, folyamatos segítségnyújtás
- oktatás, betanítás
- a böngésző és kiegészítői nem megfelelő verziójából, vagy egyéb azzal kapcsolatos beállításokra vonatkozó segítségnyújtás
- új fejlesztés, a rendszerekben történő módosítások

Azon Ügyfeleink, akik nem rendelkeznek érvényes Support (terméktámogatás) szerződéssel, fejlesztői és adminisztratív keretszerződéssel vehetik igénybe az ide vonatkozó szolgáltatásokat.

A Moringo Kft. fenntartja a jogot, hogy megtagadja azon Ügyfelek részére a válaszadást, akik nem rendelkeznek érvényes terméktámogatással, és/vagy fejlesztői és adminisztratív keretszerződéssel.

Ajánlatkérés és kapcsolatfelvétel


Adatvédelmi szabályzat | ÁSZF