Miért nem adunk árajánlatot?

Miért nem adunk árajánlatot SEO feladatokra, kampánykezelésre, blog poszt írásra, social media kezelésre?

Az árajánlatkérések több mint fele, ami befut hozzánk, olyan feladatokra vonatkozik, mint kezdeti SEO, Google és Facebook hirdetések kezelése, közösségi oldal kommunikáció. 

Miért nem adunk árajánlatot ezekre a feladatokra azonnal?


Mert mi nem csatornákban, különálló marketing eszközökben gondolkodunk, hanem abban hiszünk, hogy folyamatok mentén érdemes tervezni, ehhez pedig először szükség van egy stratégiára, ahol lefektetjük a vállalkozásunkra, márkánkra vonatkozó legfontosabb alapokat.

Ha ez ugyanis hiányzik, az hosszútávon stagnáló bevételekhez, lassú fejlődéshez, felesleges költéshez és rosszul célzott közönséghez vezet.

Aki nem szeretné elpazarolni az időt, az energiát és a pénzt is, amit a marketingbe fektet, az ma már nem kezd bele a marketing tevékenységbe olyan fontos kérdések megválaszolása nélkül, mint:

  • Mi a marketing tevékenységem célja?
  • Hogyan tudok kiemelkedni a konkureseim közül?
  • Ki az ideális vevőm?
  • Milyen ajánlatokkal érdemes megszólítanom a célcsoportomat? 
  • Mely kommunikációs csatornákon érem el őket a leghatékonyabban? 
  • Mi az ideális büdzsé a céljaim eléréséhez?


Ezekre a kérdésekre mind megkapjuk a választ az alapozó marketing stratégia tervezése során, közös együttműködésünk során ez lesz az első lépcsőfok. 

Mivel nincs két teljesen egyforma cég, így nincs két egyforma stratégia sem, és csak azért nem érdemes elkezdeni használni egy adott csatornát, mert az éppen népszerű vagy mert a konkurencia is azt használja. 

Csak akkor lehetünk ugyanis sikeresek egy adott platformon, ha azt stratégia mentén, más eszközökkel összehangolva építjük be a marketing tevékenységünkbe.
Ha Te is szeretnéd először megrajzolni céged marketing tevékenységének alaprajzát, akkor ismerd meg csapatunk munkamódszerét, nézd meg hogy épül fel egy marketing stratégia tervezési folyamat a Moringo-nál.

Miért nem adunk árajánlatot?