Kampánytól kampányig: hírlevéloptimalizálás

A hírlevél kampányok kiemelkedő hatékonyságot és eredményességet jelenthetnek egy vállalkozás számára. 

Kedves Olvasó! Üdvözlünk blogunkon!

Ahhoz, hogy a lehető legjobb eredményeket érd el e-mail kampányaidban, fontos rendszeresen mérni és optimalizálni a hírlevél teljesítményét. Ebben a blogbejegyzésben megvizsgáljuk, hogyan végezheted el a hírlevél teljesítményelemzést, és hogyan javíthatod a kampány hatékonyságát.


Értelmezd a megnyitási és kattintási arányokat!

Az egyik legfontosabb teljesítménymutató a hírlevél megnyitási és kattintási aránya. A megnyitási arány azt mutatja, hogy hányan nyitották meg a küldött hírlevelet, míg a kattintási arány azt mutatja, hogy hányan kattintottak valamelyik linkre a hírlevélben. Ezek az adatok segítenek megérteni, mennyire vonzóak a címek és a tartalom, és azonosítani azokat az elemeket, amelyeket javítanod kell.

Ha a megnyitási arány alacsony, lehet, hogy a címek nem elég vonzóak vagy relevánsak az olvasók számára. Ebben az esetben érdemes kísérletezni különböző címekkel, hogy megtaláld a leghatékonyabbakat. A kattintási arány javításához pedig fontos a jó és hasznos tartalom és a CTA megfelelő elhelyezése. Könnyen érthető, hatásos tartalommal és jól látható, kattintható gombokkal lehet növelni a kattintási arányt.



Melyik a jobb? A/B tesztelés

Az A/B tesztelés lehetőséget ad arra, hogy összehasonlíts két különböző változatot a hírlevélből, és megállapítsd, melyik a hatékonyabb. Például elküldhetsz két különböző címsort vagy két különböző képet, és megnézheted, melyik változat eredményez nagyobb megnyitási vagy kattintási arányt. Az A/B tesztelés segítségével folyamatosan finomíthatod a hírleveledet, hogy maximalizáld a hatékonyságot.

Optimalizálj, és ismét optimalizálj!

Az optimalizálás nem egyszeri folyamat, hanem folyamatos tevékenység. Az elemzés és az A/B tesztelés eredményeinek alapján folyamatosan finomítsd a hírleveledet. Kísérletezz a címekkel, a tartalommal, a képekkel és a gombok elhelyezésével. Ezeket a tanácsokat megfogadva, megtanulod alkalmazni azokat a változtatásokat, amelyek javítják a teljesítményed!



Levesszük a terhet a válladról!

Ha egy cégnél éppen marketingesként dolgozol, és a social tartalmak készítését, programok szervezését, kivitelezést, hirdetési kampányok lebonyolítását, weboldalak, grafikus feladatok kivitelezését is Te kezeled, nyugodtan kérj segítséget! Nálunk a Moringo-nál egy teljes csapat áll rendelkezésedre a marketing tevékenységek lebonyolításához, szakmai háttérrel és több éves tapasztalattal!

Bízd ránk a hírlevélkészítést, segítünk kampányaid lebonyolításában! Korábbi munkáinkat ide kattintva tudod megnézni!


Keress minket kapcsolataink valamelyikén, és látogass el Facebook és LinkedIn oldalainkra!!

Kampánytól kampányig: hírlevéloptimalizálás