moringologo

GINOP PLUSZ - 1.2.1-21 pályázat

A GINOP PLUSZ 1.2.1-21 keretén belül vállalatirányítási rendszer mellett, ingatlan beruházásra, egyéb technológiafejlesztésre, tanácsadási és képzési szolgáltatásokra is lehet majd pályázni.

Megjelent a GINOP Plusz-1.2.1-21 – A mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatása című pályázati felhívása.


1, Ki nyújthat be támogatási kérelmet?

Mikro-, kis-, és középvállalkozások:
- amelyek rendelkeznek legalább 1 lezárt, teljes üzleti évvel
- amelyek éves átlagos statisztikai állományi létszáma a támogatási kérelem benyújtását megelőző legutolsó lezárt, teljes üzleti évben legalább 3 fő volt,
- amelyek Magyarország területén székhellyel rendelkező kettős könyvvitelt vezető gazdasági társaságok, egyéni cégek, vagy az Európai Gazdasági Térség területén székhellyel és Magyarországon fiókteleppel rendelkező kettős könyvvitelt vezető gazdasági társaságok fióktelepei,
a- melyek nem tartoznak a KATA hatálya alá.

2. Jogi forma szerint támogatási kérelmet nyújthatnak be:
a) kettős könyvvitelt vezető gazdasági társaságok, egyéni cégek.

3. Gazdálkodási formakód szerint támogatási kérelmet nyújthatnak be:
- 113 Korlátolt felelősségű társaság
- 114 Részvénytársaság
- 116 Közkereseti társaság
- 117 Betéti társaság
- 131 Ügyvédi iroda
- 141 Európai részvénytársaság (SE)
- 226 Külföldi vállalkozás magyarországi fióktelepe
- 228 Egyéni cég



2, Milyen tevékenységek támogathatóak?

Önállóan nem támogatható, de kötelezően megvalósítandó:
- Vállalatirányítási rendszerek
- Szoftverek/hardverek beszerzése
- Eszközbeszerzés technológia fejlesztés
- Termelési szolgáltatási
- Infokommunikációs technológia fejlesztés
- technológiai kapacitás bővítés

Önállóan nem támogatható (legalább kettőnek meg kell valósulnia):
- Épület bővítés, átalakítás (max. a projekt 70 %-a)
- Tanácsadási szolgáltatások: (max. a projekt 20 %-a és max. 50 m. Ft)
- Képzési szolgáltatások: (max. a projekt 20 %-a a tanácsadással együttvéve és max. 20m. Ft.)
- Üzleti felhőszolgáltatás igénybevétele (max. 10m. Ft-ig)
- Megújuló energiaforrást hasznosító technológiák alkalmazása (max. a projekt 50 %-a)
- Projekt előkészítés, infrastrukturális beruházás szakértői szolgáltatása (max. a projekt 5 %-a)



4, Milyen szoftverek kerülhetnek beszerzésre?

1. Vállalati CRM, értékesítés funkcionális terület
2. Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés funkcionális terület
3. Kontrolling és döntéstámogatás funkcionális terület
4. Beszerzési, logisztikai funkcionális terület
5. Gyártásirányítási rendszer funkcionális terület
6. Táv- és csoportmunka támogatás funkcionális terület
7. Pénzügyi, számviteli terület funkcionális terület
8. Internetes értékesítés (vállalati webáruház) funkcionális terület
9. Online marketinget támogató megoldás funkcionális terület
10. Munkafolyamat-irányítási rendszer (WF) funkcionális terület
11. Elektronikus iratkezelési rendszer funkcionális terület
12. Adott funkcionális területhez kapcsolódó MI alapú adatbányász megoldással támogatott specializált alkalmazás funkcionális terület
13. Adott funkcionális területhez kapcsolódó Távoli IT üzemeltetést támogató rendszer funkcionális terület (kizárólag telepített szoftveralapú üzleti megoldás bevezetése esetén)
14. Online (elektronikus) fizetési megoldás funkcionális terület (kizárólag felhőalapú üzleti megoldás bevezetése esetén)

A felsorolt, 1-12. sz. funkcionális területek a támogatást igénylő választása szerint vagy telepített szoftver alapú, vagy felhő alapú üzleti megoldás bevezetésével valósíthatóak meg, tehát ugyanazon funkcionális terület mindkét megoldással történő bevezetésére nincs lehetőség.



5, Mikor lehet benyújtani a támogatási kérelmet?

A tervezet szerint a benyújtás 4 szakaszban fog történni.
1. benyújtási szakasz: 2021. június 28. 12 óra 00 perctől 2021. július 5. 12 óra 00 percig
2. benyújtási szakasz: 2021. szeptember 27. 12 óra 00 perctől 2021. október 4. 12 óra 00 percig
3. benyújtási szakasz: 2022. január 10. 12 óra 00 perctől 2022. január 17. 12 óra 00 percig
4. benyújtási szakasz: 2022. április 11. 12 óra 00 perctől 2022. április 20. 12 óra 00 percig



6, Mennyi támogatást lehet igényelni?
10 000 000 – 629 300 000 Ft



7, A támogatás visszatérítendő vagy vissza nem térítendő?
Jelen konstrukció feltételesen visszatérítendő támogatás. A visszatérítendő támogatás bizonyos feltételek teljesülése mellett részben vagy egészben vissza nem térítendővé válik.



8, Vissza kell-e fizetni a támogatást?
Főszabályként igen, de a visszatérítendő támogatás bizonyos feltételek teljesülése mellett részben vagy egészben vissza nem térítendővé válik.
Felhívjuk a figyelmet, hogy a feltételesen vissza nem térítendő támogatás teljes összege uniós állami támogatási szempontból vissza nem térítendő támogatásnak minősül, függetlenül attól, hogy milyen arányban fordul később át ténylegesen vissza nem térítendő támogatássá.



9, A projekt elszámolható összköltsége

A projekt elszámolható összköltségének maximális összegét a támogatást igénylő vállalkozás benyújtást megelőző legutolsó lezárt, teljes üzleti év átlagos statisztikai állományi létszáma határozza meg, az alábbiak szerint:

1-9 főig: 11 millió Ft / elszámolható költség /fő - Maximális elszámolható összköltség: 99 millió Ft
10-49 főig: 5 millió Ft / elszámolható költség /fő - Maximális elszámolható összköltség: 299 millió Ft
50-249 főig: 3 millió Ft / elszámolható költség /fő - Maximális elszámolható összköltség: 899 millió Ft



10, Mennyi támogatást lehet igényelni?
Az igényelhető feltételesen vissza nem térítendő támogatás összege: minimum 10 000 000 Ft, maximum 629 300 000 Ft.



11, Maximális támogatási intenzitás – Mikro-, kis- és középvállalkozás:
[ 1.-2. Benyújtási szakasz; Átmeneti támogatás kategória)
Észak-Magyarország; Észak-Alföld; Dél-Alföld; Dél-Dunántúl: 70%
Közép-Dunántúl; Pest megye fejletlenebb települései (2. melléklet): 55%
Nyugat-Dunántúl; Piliscsaba, Pilisjászfalu; Pest megye fejlettebb települései: 45%



12, Kell-e önerő a projekthez?
Igen, minimum 30% mértékben



13, Mennyi előleg igényelhető?
90%, maximum 566 370 000 Ft



14, Mennyi a projekt végrehajtására rendelkezésre álló időtartam?
A projekt fizikai befejezésére a megkezdésétől számított legfeljebb 24 hónap áll rendelkezésre.



15, Hol valósítható meg a projekt?
Budapest kivételével Magyarország egész területén



16, Várhatóan hány projekt kap támogatást?
1000 – 3000 db



17, A felhívás meghirdetésekor a támogatásra rendelkezésre álló tervezett keretösszeg:
200 000 000 000 Ft



18, Milyen szállító választható?
Kiemelt feltétel, hogy a kiválasztott beszállító szerepeljen a Modern Vállakozások programja minősített szállítók és termékek adatbázisában.
Cégünk, a Moringo Kft. a program minősített szállítója, és 2009 óta szállít szoftvereket a pályázat korábbi kiírásaiban.



19, Mit biztosít cégünk, a Moringo Kft?

Amennyiben cégünktől kerülnek megrendelésre a pályázatban beszerzésre kerülő szoftverek, biztosítjuk:
- díjmentes előminősítés;
- közreműködés a pályázati folyama lebonyolításában;
- a cégünk által fejlesztett és a pályázati kiírásoknak megfelelő szoftverek bevezetése;
- a szoftverek testreszabása, amit a vállalkozás igényei alapján biztosítunk;
- szakértői szolgáltatások megvalósítása;
- kötelezően előírt nyilvánossági, kommunikációs feladatok lebonyolítása;
- garancia a bevezetett rendszerekre;
- 13 év szakmai tapasztalat a pályázat kivitelezésében.



Kapcsolatfelvétel, és árajánlatkérés szoftverek beszerzésére: kapcsolatot.

Telefon: (+36) 1 445 31 21
E-mail: info @ moringo.hu

GINOP PLUSZ - 1.2.1-21 pályázat

Ajánlatkérés és kapcsolatfelvétel


Adatvédelmi szabályzat | ÁSZF