moringologo

Bizalom, a legértékesebb statisztikai adat

Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg készen állsz arra, hogy szintet lépjél a márkád kommunikálásában. Arról fogunk most röviden beszélgetni, hogy mi a jelentősége a külső véleményeknek és hogyan tudod ezeket felhasználni. Csapjunk is bele!

A bizalomépítés elengedhetetlen eszköz, ezzel nem lehet vitatkozni.
Az új vevőket a régiek véleménye győzi meg, a régieket pedig a személyes jellegű viszony újabb vásárlásra ösztönzi. Nem utolsó szempont az sem, hogy egy márkatulajdonosnak a pozitív visszajelzés a legnagyobb elismerés és újabb motivációt adhat a néha monoton hétköznapokban.

Állíthatjuk és bizonygathatjuk bármennyire, hogy a termék vagy szolgáltaltatás mennyire kiváló, ha nincsenek emberi visszajelzések akkor ezek csak üres szavak. Bíztasd vásárlóidat a közösségi felületen való visszajelzés adására, használj ezt ösztönző CTA-t a honlapodon is!
Ne félj tartalmat készíteni egy pozitív reviewból, de emlékezz rá, hogy kérdezd meg az íróját, hogy megjelenítheted-e az oldalon az írását!
Mindezek mellet próbáld ügyfeleidet ösztönözni arra, hogy írjanak ajánlást a közösségi oldalak felületein is, ne csak szóban adjanak visszajelzést!


Ennél csak egy erősebb visszajelzés van, az ügyfelek által gyártott tartalom. 

Indíts olyan játékokat, vagy akár adj százalékos kedvezményt a termékedről készült tartalom bemutatásáért!
Ne feledkezzünk meg a kommentszekcióról, sokszor itt dől el a vásárlás.
Fontos megtanulni kezelni a negatív hozzászólásokat, mivel bármivel is foglalkozik a céged, ilyennel fogsz találkozni. Van olyan helyzet, hogy ezeket törölni vagy rejteni kell, de ez lehetőleg a végső döntés legyen. A tökéletesre kozmetikázás a műviség érzését kelti és bizalmi szempontból pont, hogy kontraproduktív: az olvasó érezni fogja, hogy itt bizony cenzúra működik. 

Válaszolj a negatívokra, érdeklődj a miértek felől és próbáld a javadra fordítani a helyzetet a negatív tapasztalat feloldásával!

Ismerős lehet az a hozzáállás, hogy amikor egy „szakértő” – vagy annak beállított személy – mond valamit, akkor annak sokan egyből hisznek is. Ezt a tendenciát megváltoztatni nem tudjuk, előnnyé fordítani viszont lehetséges. Fontos viszont, hogy tényleg hiteles személy válasszunk együttműködésre, a trükközés idővel visszaüt.
A véleményvezéreknek már van egy meglévő bázisa, akik egy adott témán belül elfogadják a véleményét, ezzel Téged is. Ha találsz egy olyan szakértőt, akivel jól tudsz együttműködni, akkor egy lépéssel közelebb jársz a love branddé váláshoz.
Néhány esetben nincs is szükség hús-vér emberre ehhez, elég, ha az imázsod hitelességet sugall. Elég csak a Nagyi Titka lisztekre gondolni, ami egy régi sztereotípiára építve a csúcsra tört a saját szegmensén belül.

További megerősítést adhatsz az első benyomás pozitív kimenetelére azzal, ha szerepelteted a partnereid logóját vagy nevét az oldaladon. Ha valaki látja, hogy egy általa is ismert márkának dolgozol, akkor egyből az általuk is képviselt minőséggel fogja azonosítani a Te cégedet is. Ezt ki lehet egészíteni akár az elvégzett munkák publikus részének megmutatásával is.

Utolsó, de egyben talán legfontosabb tippünk a webshopokra vonatkozik. Manapság már szinte mindenki interneten vásárol és ott is szeret fizetni is. Az átvételkor való készpénzes fizetés napjainkra elavulttá vált, az internetes kártyás, vagy akár telefonos fizetésé a jövő, a PayPal és hasonló rendszereket nem is említve.

Ezeket a tanácsokat figyelembe véve ki tudod alakítani a bizalmat és biztonságérzetet vevőidben, de ha nincs ennyi energiád egy ekkora részfeladatra, akkor keress fel minket tartalomgyártásra vonatkozó ajánlatkéréssel!

Bizalom, a legértékesebb statisztikai adat

Ötletekben határ a csillagos ég.

Egyedi ajánlatot szeretnék.


Adatvédelmi szabályzat | ÁSZF