moringologo

Tartalommarketing

A hagyományos, vásárlásra ösztönző reklámkampányok mellett ma már a kommunikáció fontos része a content, vagyis a tartalommarketing. A tartalommarketing nem értékesít közvetlenül, hanem hasznos és érdekes információt biztosít az olvasók részére.

A tartalommarketing elemei elsődlegesen azok a cikkek, leírások, amelyek a weboldalon, blogon kerülnek megjelenítésre.

Nem véletlenül éljük a blogok és bloggerek korszakát. Számos tematikus blog létezik, amely sorra gyártja a jobbnál jobb tartalmakat.
Viszont nem csak saját weboldaladon jelenhetnek meg ezek a tartalmak, szintén hatékony megoldás egy-egy tartalom PR cikként történő elhelyezése külső, a célcsoport szempontjából releváns honlapon.

Az ilyen jellegű tartalmak sokkal könnyedebbek és inkább szólnak az olvasóról és fogalmaznak meg hasznos és értékes információt, mint hogy eladjanak. A cikkek érdekesek, tartalmasak és csak nyomokban tartalmaznak terméket, szolgáltatást.

Tartalommarketing szempontból bár a bázist a saját weboldal vagy blog jelenti, a kütyük és a közösségi média világában azonban már nem csak a szöveges, írott tartalom lehet a content marketing része. Ide köthetők a fénykép és videó tartalmak is, amelyek szintén érdekes és látványos formában közvetíthetnek hasznos üzeneteket.

Amikor egy cikket írunk a weboldaladra, akkor arra is figyelünk, hogy annak tartalma pozitív hatással legyen a keresőoptimalizálásra, ugyanis a Google is jobban támogatja a gondosan megírt egyedi szövegeket.

Ha szeretnéd, hogy vállalkozásod weboldalán minőségi, érdekes és informális tartalmak szerepeljenek, vedd fel velünk a kapcsolatot és bízd ránk a kreatív szövegek írását.

Tartalommarketing

Dolgozz

A Moringo Csapatával!